skolan

eh jo alltså , jag åkte t malin i skara i lördags , så skulle jag ta bussen hem söndags kvart i fem , så missade jag den , så gick de ingen buss förrän en minut i sex igår på morgonen så fick ju gå upp skittidigt , så när jag ska gå på bussen kommer jag ju på att fritidskortet inte funkar så fick ju betala ,
sen skulle jag gå av i grästorp och ta ett tåg därifrån i grästorp skulle jag ta något tåg , så fattade jag inte vart ifrån de gick , men så tog ja reda på de.
Så stog de att det gick ifrån spår 1 men så ser jag att det kommer på spår två ?, och sen visste jag inte om man kunde betala med kort på tåget men det gick occh kontrollanten skrattade åt mig osv för jag hade munnen full med smörgås när han kom....sen när jag va framme i uddevalla blev de ju raka vägen t skolan utan skåpsnyckel & skoldator.
så hade vi datakunskap och allt så inte så jättekul att bara sitta där
aja men igår va jag i alla fall med johan..sen kom ida också
nu sittter jag här och har samhällskunskap
puss
bra låt
MGMT - Kids

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0