läs !

shohooo
jag vill göra om bloggen men har alltid fått hjälp med det så vet inte hur man gör :(
får la ta och lära mig någon dag...
tror jag brukar skriva det ofta men nu skall jag faktiskt börja skriva nästan varje dag, så sluta inte läsa bloggen !!!
hihihi
fyller 16 om en vecka, och då kommer min älskade malin som svek mig och flyttade till skara <3
jaop, jag skall till badhuset på idrotten på torsdag,undra hur det kommer gå. är alltid jätteenvis om det är något jag inte tycker är kul..
pusssss
klippte mig förrförra veckan också..blev inte alls nöjd, sa att jag inte ville klippa upp det mer, alltså bara toppa lite, så när han är klar säger han att han klippte upp det lite mer.
.

haha gammal låt tror jag men den är så himla skön



Kommentarer
Postat av: thaowl

varför kommer de inte bli kul att åka till badhuset? :o

2011-10-24 @ 20:53:36
Postat av: snyggve

vi drar till rihanna då!

2011-10-24 @ 21:39:00
URL: http://malinnystrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0