puss

glömde skriva igår
men hände inte så mycket, halv tio på morgonen skulle vi se på någon musik och dans-grej på östrabo det va rätt fräckt alltså. sen drog jag ner t stan med emelie & anna och käkade lite på mcdonalds. sedan åkte vi tillbaka till skolan och hade några lektioner. drog hem efter skolan och sov ;$
aja idag då, fick stressa som bara den i morse , hade en halvtimme på mig att dusha och fixa mig , STRESSIGT !
sen kom jag till skolan då och hade idrott och alla andra jättetråkiga lektioner.
sen efter skolan gick jag hem igen och åt sen cyklade jag med mamma och handlade :]
så nu sitter och här & senare ikväll ska jg se någon film som kommer på sexan
pusshej :)
skulle ju ladda upp några bilder också...ganska dålig kvalite på camen menmen.. klicka så blir dom större..

Kommentarer
Postat av: malin

kul :)

2011-04-08 @ 20:09:49
URL: http://malinnystrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0