torsdag :]

hej nu är det sandra :]
jag ska ju somsagt köpa kamera ... inom kort
så fortsätt kommentera om vilken färg kameran ska vara !
ska dra med emelie till stan
nu

puss&hej leverpastej

FASST NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
_____________________________________________________________________________________________
har varit med emelie på stan nu , jEEdrans..det va kul asså !
typ höstmys eller något..vet nt riktigt , så va det typ två som sjöng.
dom va verkligen jättebra !
sen skulle emelie hem ju :[
så drog också hem och nu sitter jag här och har absolut ingenting att göra.
men hittar väll på något kul snart..typ att se på film eller något annat skoj!

hade bra sålänge så skriver jag väll...snart :$




och juste , stort tack till rebecca som hjälpte mig med bloggen ! :]






hahah , denna bilden togs typ...i sjuan eller nått . va bara tvungen till att lägga upp den :d

Kommentarer
Postat av: rasmus

hehe ja du har ju mig o skriva med <33

2010-10-01 @ 23:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0