inte bra !

jahopp , det blev ju nt riktigt som jag hade tänkt mig , jag åkte ju till skolan som vanligt , men mådde skit så fick dra hem igen..så missar plojen och kanske klassfotot imorron (N)

detta suger det är inte ofta som jag är sjuk , så blir jag det just när man ska ta alla dessa kort  , men aja , kan inte göra så mycket åt saken just nu.

efter att jag drog hem så vilade jag lite , och nu håller jag på att göra mat, sen ska jag väll se på någon film eller något ?
det svider så fruktansvärt mycket i ögat ;o , fy alltså !         men..
jappjapp
puss&paeace//ddenLarsson

Kommentarer
Postat av: Wille-Pille:P

Du kanske har fått en geting i ögat?:D

2010-09-29 @ 22:30:31
Postat av: Cum Shot

Som sagt, mitt namn är min teori om vad som har hänt ;)Och vem heter Wille-Pille? Seriöst...

2010-09-30 @ 00:38:10
URL: http://www.meatspin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0