torsdag 21/10

shasha , har inte hunnit eller a orkat skriva här dom senaste dagarna haha.
men nu så kändes det dags att skriva lite om ... nått ?
det rätt att skriva lite om ..nått ?
men aja..hade biologiprov i tisdags och det gick väll lagom bra , kände att det inte gick dåligt i alla fall !
känner typ inget intresse för det ämnet nu när jag har esdet rätt att skriva lite om ..nått ?
men aja..hade biologiprov i tisdags och det gick väll lagom bra , kände att det inte gick dåligt i alla fall !
känner typ inget intresse för det ämnet nu när jag har en lärare som jag inte gillar.
men jag får väll lära mig att leva med d.et , han kanske har sina bättre sidor också ? hoppas jag !
inte så mycket som har hänt faktiskt , har varit med malin nystrand varje dag denna veckan , har varit kul :]
fredag imorgon då och det är härligt
kanske ska med malin på högstadiedisco eller något sådant ?
får se hur det blir med det , för ska med ett tåg vid 12-tiden typ.
ska till göteborg förstår ni , min kusin frågade om jag hade lust att komma så tänkte jag lixom , varför inte ? :]
så hämtas jag upp av min moster och drar hem till henne så hämtar kusin upp mig vid fem-tiden !
ingen aning om vad vi ska göra . men vi hittar väll på något skojigt kanske.
har typ inget roligt att säga , har väll antagligen mer roligt att skriva efter dom kommande dagarna
pusshej!





ahah cpbild som malin tog på mig , stor näsa och sne mun , det är väll för underbart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0