dagarna 8/10 9/10 10/10

e ju skriva om helgen åså
men i fredags så va ju praoen slut så tog bussen t stan med pappa efter det så mötte jag emelie och va med henne !
vi drog runt lite på stan tror jag väll...kommer inte ihåg typ , men aja sen så skulle vi ta bussen hem så börjar vi gå där vid kampen , så kollar jag in på donken och tänker ''hmm ofta det är stängt'' så säger jag det till emelie å hon blir ju lika förvånad som jag , så tittar jag igen , men det satt ju folk där inne haha.
strömavbrott i stan !
så skulle vi fortsätta t bussen och hela kampenhof va ju helt svart och dörrarna till bussarna öppnades ju nt heller , folket kunde ju nt komma ut på ett tag där :o
men aja så åkte vi t hem t emelie för skulle sova där då.
sen på lördagen vid halv tio kom emelies familj in och sjöng för emelie för hon fyllde ju år !
GRATTIS !
så fick hon presenter osv..
sen typ halv ett så åkte vi t stan för skulle köpa present..men ah vi åkte till torp sen och köpte där istället
sen hem t henne igen och hade kalas med henne släkt .
sedan på kvällen så åkte vi in på stan och gick på bio
I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR
rekomenderar den fan , den va jättebra & rolig
efter det drog vi hem till mig . så ringde pappa och sa att jag skulle lämna hans busskort ?
typ halv 12 ? och precis när vi ska gå ut så ringer johansvantesson och ah..vet nt va han sa för det va emelie som snacka :d
så träffa vi honom så hängde han med osv..
sen drog emelie hem :[
tråkdag idag typ så har inget om att säga om idag.
men nu lägger jag in några låtar och bilder !
BUMPY RIDE - MOHOMBI









jappjapp

puss&hej .


Bruce Springsteen - Dancing In The Dark


Mohombi - Bumpy Ride

David Guetta feat Kid Cudi - Memories


Kommentarer
Postat av: nathalie

fina bilder på dig å emelie!

å grattis till henne i efterskott!

2010-10-10 @ 23:20:14
URL: http://nathaliekindhult.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv; haha ja men visst e vi specielt söta på den bilden när varken jag eller linnda har några framtänder, haha skrattretande ju ;)



puss

2010-10-10 @ 23:25:34
URL: http://nathaliekindhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0