7/10

shoho
tråkg prao igår..som vanligt
men efter praoen drog jag t kyrkan (Y)
efter det träffade jag johan sabina annie jonatan & marcus , så drog vi till torp och flummade runt där ett bra tag !
sen när jag skulle hem..så missade jag ettan..och när tvåan äntligen kom så körde den förbi ?!?!?
fick typ panik , men marcus syster körde hem mig som tur va , snällt lixom :]
och ah prao idag med och lika tråkigt då , efter det fick jag gå hem för jag är ju så smart som glömmer busskortet hemma ?
så drog jag och jossan t bibblan för att kopiera några papper , vi skrev lite också , åså lånade jag en bok (Y)
sen drog jag hem och just nu gör jag ingenting  , ska väll snart gå och äta eller något sådant , pusshej
.


Kommentarer
Postat av: rebecca sörensen din allra bästa turk

shit va snygg bakgrund, vem har fixat ? :$

2010-10-07 @ 21:00:36
URL: http://rebeccasorensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul som fan!:D

2010-10-07 @ 21:03:19
Postat av: Anonym

Kul som fan!:D

2010-10-07 @ 21:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0