tisdag 25 maj :)

shashA
va med malin idag då , som alltid :d (Y)
vi solade
jag brännde röven
det gör ont att sitta
hahahahah , aja men hmm
kortfattat
jag gick upp , och fixade mig
jag borstade tänderna å dushade
jag gick till bussen  , jag åkte bussen , jag gick till skolan
jag va i skolan hela dagen
jag fick godkänt på mitt matteprov :$$$
jag slutade
jag åkte ner till stan med malin , vi flummade runt
vi gick på gudstjänst , vi solade
vi cyklade :D
detta kändes inte kortfattat men däremot helt meningslöst
men orkar inte skriva mer

puss&peace // ddenLarsson




puss och kram sug banan 
hehehahahi ;$
och längesedan jag la upp en bild , så a ..

Kommentarer
Postat av: DINBROR

en fråga bara borstade du tänderna innan du dushade eller efter ?

2010-08-15 @ 23:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0