HÄRLIG ONSDAG !

hade lite kul med cÄmen :D
shaaaa , nice dag faktiskt
först soft dag i skolan , åkte ner t stan med malin på håltimman , och a jag vettefan va vi gjorde ;$
sen efter skolan drog jag ner till stan med malin sen träffa vi emelie så vi åkte till torp för att köpa glass ;d ?
sen ner till stan igen för konfan , eeeeeehm , så träffar vi linn på kicks så vi går upp med henne (Y)
vi typ sjöng och snackade massa bara .

efter konfan får jag ner t stan med malin linn och nathalie , åså va skulle malin dra hem
så jag linn och nathalie drog till hamnen och softade lite ? :)
jag och natha hade lite kul , vi gick till två killar och frågade om vi fick spela fotboll med dem
natha frågade asså ;$
så sa dom ja
å natha bara '' nej vi ändrade oss vi ska dra å käka!''   XD ?

fasst det va meningen ;$
sen satt vi å snacka minnen , det va kul , men jag fattade typ inte vem vi snackade om eller aH
men jajajaja  , sen tog natha bussen hem så skulle linn hem så följde henne å sen drog hem .

så nu sitter jag här efter ett tag
pallar nt skriva mer onödiga saker nu
puss&peace // ddenLarsson

Kommentarer
Postat av: mmmmmalin

kicks

jamen vad trevligt :D

PUSS

2010-04-16 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0