DAGEEN :d !

måste bara säga att detta är så jäkla fail :D
'' jag kan inte blunda för jag är tät i näsan ''
'' jag kan inte lyssna för solen skiner i mina ögon ''
'' jag kan inte gå upp för trappan för jag har ont i ögonen ''

jag å malin asså , såååå otroligt bäst  , asså vi !(AAA)
men ajaaa

fick G på mitt matteprov .. nu vet ni det..
men måste få G på typ 4 prov till , INNAN SOMMARLOVET ?!?!?
aja , för att jag ska få G i matte.
+ att göra alla kapittlen till det också.



hahahahahha i kyrkan så sa prästen typ , nu har vi jesus i våra hjärtan , alltså efter nattvarden.
så sa jag till malin typ , men då är han väll fan i magen ?
då kommer vi kissa och bajsa ut honom ? 
å malin bara , JESUS ÄR INGEN BAJSKORV :o

ehehehhe jag skrattade på mig asså ;d ;$
dålig humor men what ever..

inget mer å skriva nu så
puss&peace // ddenLarsson

Kommentarer
Postat av: nathalie

så fin blogg gmn!

2010-04-13 @ 21:50:54
URL: http://nathaliekindhult.blogg.se/
Postat av: alex

Fy fan G icke dåligt ;)

2010-04-13 @ 21:55:57
Postat av: Anonym

fan vilken tur man kan kan då ! :)(dt fick inte jag , tror jah iaf)



fin blogg ! :)

2010-04-14 @ 17:29:54
URL: http://jjosefinehansson.blogspot.com
Postat av: mmmmmalin

HAHAHAHAHAH jesus ä ingen bajs korv :o!



2010-04-16 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0