lovet :)

shaaaaaaaA

lovet har varit gött , äntligen sooooooooool lixoM  (AAA) ?
inte så långt kvar tills man softar vid stranden (H)
tror jag ;$
hmmmm , har varit med malin på lovet , och ruben en dag också !
naJs liXXXXXX
...och i fredags va jag med , emelie johansson , felicia nyström och theresia lilja
det va otroligt kul :)



lovet har varit gött , äntligen sooooooooool lixoM  (AAA) ?

inte så långt kvar tills man softar vid stranden (H)
tror jag ;$

hmmmm , har varit med malin på lovet , och ruben en dag också !
naJs liXXXXXX
...och i fredags va jag med , emelie johansson , felicia nyström och theresia lilja
det va otroligt kul :)

Taylor Swift - Our song


Taylor Swift - You belong with me


Jag älskar dig. §



// larssoN

Kommentarer
Postat av: caroline , (A)

FETT SKÖNT ME LOV ÅH SOL :) !

2010-04-12 @ 20:14:56
Postat av: mmmmmmmalin

mhm

2010-04-12 @ 20:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0